Acest site folosește cookie-uri pentru a ne asigura că beneficiați de cea mai bună experiență pe site-ul nostru. Mai multe informații, sau Paraseste site-ul!.
Conform Regulamentului General privind Protectia Datelor – GDPR , in vederea obtinerii sau portarii datelor tale de pe site-ul Metabond Shop, te rugam sa ne transmiti un email la metabond@metabondshop.ro si vom reveni cu informatiile solicitate in maxim 30 zile.

Testimoniale

Parerile si comentariile utilizatorilor Metabond

Oleg Stolear 05.05.2018

Am fost foarte reticent referitor la aceste produse. Am primit un aditiv Megalen Plus, l-am folosit, si... mare mi-a fost mirarea cand am simtit schimbarea ... zgomot diminuat, "forta" mai mare la pedala si o deplasare mai lina...

Cars&People - Bucuresti 02.04.2018

Calitate exceptionala; Clienti multumiti; Rezultate foarte bune pentru motoare diesel / benzina. Recomand cu incredere! Service-ul auto isi desfasoara activitatea n sectorul 1...

Chirton Trading Srl / Caransebes 23.03.2018

Folosim de ceva timp produsele Metabond pentru uleiuri si motoare diesel / benzina iar raspunsul primit de la toti clientii e intotdeauna pozitiv. Recomandam cu incredere ! ..

Ursache Traian Marian 23.03.2018

Am folosit de curând produsele Metabond; uleiul semisintetic (SPEED 10W40), tratamentul pentru motor (Metabond Eco), soluția de spălat motorul (Metabond CL) si aditivul de motorina (Metabond Megasel). Dimineaţa la prima pornire am fost plăcut surprins de pornirea motorului dar și de performanțele în mers, demaraj mai bun dar și rapoartele transmisiei sunt mai eficiente. Recomand cu încredere si am rugămintea ca cei care nu au folosit aceste produse să nu mai comenteze negativ la adresa lor până nu ajung să le utilizeze..

Adi Barbu 14.03.2018

Am folosit tratamentul pentru motor- Metabond Eco si aditiv de carburant - Megalene Plus pentru masina personala, un Megane pe benzina de 1,6 care are 169.500km rulati. Prima surpriza placuta a fost ca dupa o repornire la un interval de 4 zile de stationare in conditii de iarna la munte-Azuga-a pornit mult mai usor. Se simte pur si simplu o functionare mai rotunda si un zgomot mult diminuat la prima pornire atunci cand motorul este inca rece. In mersul de croaziera se simte ca are un demaraj atunci cand ai nevoie. Voi face testul sa rulez fara aditivul de carburant pentru o mai buna comparatie si voi revenii. Pana atunci FELICITARI! Fiecare masina trebuie rasfatata! O zi minunata!..

Gheorghe Gheorghiu 12.03.2018

Gheorghe Gheorghiu - Nu obișnuiesc sa recomand un produs până nu sunt fer convins, deci, după ce am făcut motorului tratament cu Metabond, sunt ferm convins că am făcut o alegere bună. Loganul are în jur de 500000 km, nu consuma ulei, dar, în schimb consumul de benzina(la 1600 cc), în oraș, în jur de 12-14 litrii și zgomot mare. După Metabond, testat în Bucuresti, în aceleași condiții, consumul este aproximativ 9 litrii /100 km. iar zgomotul a scăzut cu mai mult de 50%.Recomand cu maximă responsabilitate. Nu va regreta nimeni. Succes!..

Ursache Traian Marian 11.03.2018

Am un prieten care acum vreo 15 ani a spart baia de ulei la o Mazda în care avea tratament Metabond pentru motor și a circulat fără ulei circa 83 de km și nu a avut nici un defect. Recomand Metabond toată gama..

Krisztian Bokor 09.03.2018

Buna Am o intrebare. Dupa cati kilometri trebuie folosit Metabondul Old Spezial in loc de Metabond Eco? Multumesc. ---------------------------- -------------------------------------- Raspuns: Pute-ti folosii Metabond Eco chiar si pana la 300.000 km cat poate indica pe bord. Metabond Old Spezial se recomanda numai in situatia in care a aparut o uzura mare avand consum de ulei, nivel de zgomot ridicat, trepitatii, jocuri, etc. ..

ADMINISTRATOR SITE 04.03.2018

- Raspuns catre Dl. Sorin Andreib din 01.03.2018 Buna ziua! Va multumim pentru comentariile Dvs! - Cateva precizari care se impun: - Produsele Metabond (fara ULEIURI) sunt o combinatie de substante chimice in care intra un produs de exceptie METALOORGANIC, ce se leaga pe suprafetele metalice disipat intr-un complex de substante si hidrocarburi, ansamblu numit PERATROL. Produsul ZINCDIALKILDITIOPHOSPHAT, este o structura moleculara formata din 52 de atomi: 4N (azot); 12S (sulf); 6P (Fosfor): 12O (oxigen); 12CL (clor); 6ZN (zinc). - Nu are in componenta CARBON SI HIDROGEN !!! Deci .... NU ARDE ! - Se leaga chimic pe suprafata metalica sub presiune si temperatura formand un strat protector neted si rezistent la uzura! Rugozitatile vor avea o netezire termoplastica fara pierdere sau rupere de material Va asteptam si cu alte comentarii si precizari!..

Sorin Andreib 01.03.2018

Metabond adulat de promotori atât ! Mai mult se arata ca molibdenul ar fi dăunător si asta o spune fara nici un studiu .Cum de altfel nu au nici un studiu tehnic/tribologic in sprijinul metabondului asa cum sunt zeci de studii asupra aditivilor din ulei .Pai molibdenul il luam din pământ si gata il punem in ulei ? Sau e prelucrat? Sunt branduri celebre care folosesc Bisulfura de molibden intr-o forma specială în ulei ca aditiv suplimentar cu zeci de studii si institute de cercetare in spate ca sa nu mai vorbesc de tungsten la fel .Practic stiinta si tehnologia nu cunoaste altceva cu rezultate pozitive ca in cazul molibdenului si tungstenului normal prelucrare in forme speciale.DACA MA CONTRAZICE-TI PUTETI FACE REFERINȚĂ TRIBOLOGICA ASUPRA METABONDULUI SA AFLĂM SI NOI ? Va spun de pe acum ca nu cred ca aveti ! De aceea el este similar cu toate produsele insirate in ultimul comentariu ..

Pentru ca parerea dvs este foarte importanta pentru noi, va rugam sa va expuneți opinia in sectiunea de testimoniale/comentarii.


Loading...