Informatii livrare

Livrările se efectuează de luni până vineri între orele  9.30 -16:

După expedierea comenzii din Coșul de cumpărături, în scurt timp veți fi contactat de unul dintre operatorii noștri care va stabili cu dumneavoastră detaliile legate de livrare.

Livrarea produselor aflate în stoc se va face în maxim 24 de ore de la confirmarea comenzii. Pentru produsele care nu se află în stoc se va comunica data livrării.

 

Pentru dumneavoastră am pus la punct o rețea de transport ce reduce la minimum timpul în care articolele comandate vă vor fi livrate. Pentru livrarea produselor comandate oriunde în țară, în funcție de valoarea comenzii, de modetalitatea de livrare și de modalitatea de plată aleasă, la valoarea produselor comandate se va adăuga și valoarea calculată a transportului (taxa suplimentară de transport vi se va comunica la confirmarea comenzii):


  • Livrare prin Urgent-Cargus si GLS: Taxa de livrare este de 25 de lei (poate varia +/- 2-5 lei în funcție de zonă).

 


Conditii de garanție:

Toate produsele comercializate de RUMAST ATRACTIV beneficiaza de garantie pentru o perioada de 2 luni de la data achizitiei. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.




Va rugam insistent ca la primirea coletului să recepționați cu atenție produsele primite! Eventualele sesizări în lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate agentului de la firma de curierat chiar la primirea coletului; este obligatorie incheierea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat! Sesizările ulterioare vor fi extrem de greu de soluționat, deoarece fără acest proces verbal, firma de curierat nu va mai putea fi trasă la raspundere.

Loading...